Clubkampioenschappen 2023

Op 20 april zijn de jaarlijkse clubkampioenschappen gehouden. In 8 poules hebben de judoka’s gestreden om de medailles. Iedereen ontzettend bedankt voor de enorme opkomst, en alle judoka’s gefeliciteerd met hun inzet en prestaties. We begonnen de wedstrijden met de judoka’s uit groep 1:

Poule 1

1. Bo – 2. Owen – 3. Megan – 4. Kate – 5. Niels

Poule 2

1. Olivia – 2. Sanne – 3. Benji – 4. Colin – 5. Livia – 6. Jelte

Poule 3

1. Biana – 2. Fien – 3. Mels – 4. Lieuwe – 5. Livia – 6. Jelte

Uitreiking bekers

Na drie poules zijn de jaarlijkse bekers uitgereikt. De Aanmoedingsprijs ging naar Sem, Talent van het Jaar is Fien, en de Judoka van het Jaar is Viktor geworden. Iedereen van harte gefeliciteerd, en geef de beker een mooie prijs in de kast!

Na de uitreiking van de bekers gingen we verder met de judoka’s van groep 2, aangevuld met judoka’s uit de eerste groep op basis van hun leeftijd/gewicht/niveau.

Poule 4

1. Cas – 2. Evan – 3. Sven – 4. Walter – 5. Stijn – 6. Duncan

Poule 5

1. Obeth – 2. Tom – 3. Viktor – 4. Luca – 5. Joost

Poule 6

1. Anjhu – 2. Joas – 3. Oliver – 4. Jelte – 5. Faas – 6. Sem

Poule 7

1. Maurits – 2. Fedde – 3. Myrte – 4. Gees

Poule 8

Na de junioren was het tijd voor de senioren. Een eervolle vermelding voor Michiel, die “gewoon” is blijven kijken nadat zijn vinger uit de kom was geschoten tijdens zijn partij (hij stond ruim voor), en op locatie weer teruggezet is.

1. Jippe – 2. Michael – 3. Eelko – 4. Hylke – 5. Tobias

Reacties zijn gesloten.