Meivakantie Jeugdclinics door Juul Franssen

In navolging op het succes van de verzorgde clinics op de Nationale Budodag 2019 gaat de JBN in de meivakantie clinics voor judoka’s tot 12 en -15 / -18 jaar organiseren. Niemand minder dan bronzen WK medaillewinnares Juul Franssen is aanwezig om alle deelnemers een leerzame en onvergetelijke dag te laten ervaren. JBN leden kunnen voor slechts € 5,- deelnemen aan de clinic van deze topjudoka!

Juul over de clinic
“Tijdens mijn carrière heb ik veel kennis opgedaan en graag wil ik die kennis overbrengen naar de volgende generatie. Ik kijk ernaar uit om de judoka’s, zowel ne-waza als tachi-waza, te introduceren met mijn technieken en tactieken binnen het wedstrijdjudo”

Programma
Op dinsdag 30 april staat Franssen in de ochtend klaar voor judoka’s vanaf 7 tot 12 jaar, in de middag staat de clinic voor judoka’s tot 15 jaar op het programma.

11.00 uur – 12.45 uur (vanaf 7 tot 12 jaar)
13.30 uur – 15.15 uur (-15 / -18 jaar)

Tickets en deelnemers (maximaal 100 per verzorgde clinic)
JBN leden betalen slechts € 5 euro. Niet JBN leden betalen € 15,00. Niet JBN leden kunnen ter plekke lid worden en betalen dan ook € 5 euro. Alle prijzen zijn exclusief servicekosten. Iedere clinic heeft een maximum van 100 deelnemers. Wees er dus snel bij door ticket(s) voor judoka’s bij jouw club te bestellen.

De clinic duurt 1.15 uur. Na de clinic is het voor deelnemers mogelijk om een handtekening te vragen of om met Juul op de foto te gaan. Ouders zijn natuurlijk van harte welkom om te komen kijken. Klik op onderstaande button voor meer informatie.