Training weer terug naar donderdagavond

August vorig jaar (2020) zijn we noodgedwongen overgestapt van de donderdag- naar de vrijdagavond, omdat trainer Dirk niet beschikbaar was op donderdag. Nu is het omgekeerd en daarom hebben we besloten om weer terug te gaan naar donderdagavond; dit gaat na de zomer van 2021 in. Een groot voordeel hiervan is dat we zeer waarschijnlijk weer met drie groepen kunnen gaan werken.

Door deze overgang van donderdag naar vrijdag zijn we de derde groep kwijtgeraakt, maar een aantal van deze oud-leden komen volgend jaar weer terug. Daarnaast is er nog ruimte voor nieuwe deelnemers. Bij de ouder-doe-mee dagen (die we nu helaas niet mogen organiseren, maar volgend jaar staan ze zeker weer op het programma) hebben we bij de ouders, verzorgers en ook de grootouders heel veel talent mogen bewonderen, en onder de oppervlakte zit nog veel meer talent verborgen. En uit ervaring weet ik dat je niet echt talent nodig hebt, of een judo-verleden, om mee te kunnen doen. Als je belangstelling hebt om het judo (weer) te willen gaan oppakken, dan horen we dat graag. Je kan hiervoor contact opnemen met Eelko Penninkx (06-29622567 / eelko@koningshuis.org).